Waarom reis JIJ met de trein?

Maak kans op een verwenarrangement voor twee personen ter waarde van € 178,-
De campagne Waarom reis JIJ met de trein

Details

  • Client Vechtdallijjnen
  • Date 11/09/2014
  • Categories concept, film, fotografie, social media
View Website

In opdracht van ARRIVA heeft BrandZuiver voor het product de Vechtdallijnen de campagne ‘Waarom reis JIJ met de trein’ mogen uitrollen.

comfort en gemak

ARRIVA richt zich met deze campagne op de Vechtdallijnen (Zwolle-Emmen en Almelo-Mariënberg) om niet-reizigers en automobilisten te bereiken. Het doel is om deze doelgroep bewust te maken van het comfort en gemak dat reizen met de trein met zich meebrengt.

Win-actie

Hiervoor zijn bestaande reizigers door een filmcrew gefilmd en is hen de vraag gesteld waarom ze met de trein reizen. Daarnaast hebben we reizigers uitgedaagd om zelf ook video’s/ervaringen in te sturen en daarmee kans te maken op een mooie prijs. Hiervoor heeft BrandZuiver een speciale Facebook App ontworpen en ontwikkeld.

Bekijk hier de korte film.