BrandZuiver heeft voor de rijschool van Rob Fierstra, de merkpositionering mogen uitwerken. Het doel achter deze professionalisering is het onderscheidend vermogen t.o.v. van de concurrentie duidelijk naar voren te brengen en zo de marktpositie te vergroten en te verstevigen.
De merkpositionering zal worden vastgelegd in een document en geldt als basis waar MENTO voor staat en communiceert naar haar doelgroep(en). Een sterk merk wordt je door aan te tonen dat je je merkbelofte waarmaakt.
De merkpositionering is gebaseerd op de volgende vier sleutel-elementen: de doelmarkt, de definitie van de markt, de merkbelofte en de bewijsvoering die de positionering ondersteunen.
Door het vastleggen van de positionering is een helder fundament gelegd waarop de door ons ontwikkelde huisstijl ook weer uit voort gekomen is. Dit is ook de basis geweest voor het ontwerpen van de auto, briefpapier, visitekaartje, leskaart, website en fotografie.
Wij wensen Rob Fierstra veel succes met z’n onderneming en natuurlijk van harte welkom bij BrandZuiver!
Zakelijk ook toe aan een verandering, zoals nieuwe merkstrategie, campagne of huisstijl? Bel Robin Veurink op 06-81617358 of mail naar robin@brandzuiver.nl