Nutrisound

het leggen van de fundering van een merk
brand positioning statement

Details

  • Client Nutrisound
  • Date 02/09/2015
  • Categories strategie
View Website

Voor Nutrisound zijn we samen met Mooi creatie en de opdrachtgever aan de slag gegaan. Het doel hierbij is om het fundament van dit nieuwe bedrijf in woorden, het brand positioning statement, vast te leggen.

Het resultaat is een helder document waar het bedrijf voor staat, wie ze zijn, in welke markten ze zich begeven en waar ze in de toekomst naar toe willen. Ook voor de creatie, in dit geval de ontwikkeling van een bedrijfslogo, een zeer duidelijke vertrekpunt én spiegel om het merk de juiste beeldidentiteit mee te geven.

Deze BPS is de pilaar in je strategie welke je eenvoudig bij de hand kan nemen bij het verder uitwerken van je bedrijfsstrategie, bepalen van het productaanbod. En nu de merkidentiteit eenvoudig gevat is in dit document kun je aan de slag voor de invulling van je communicatiemix, zoals je huisstijl, website, reclamecampagnes, productverpakkingen, verkoopbrochures, advertenties, social media domeinen etc.

Neem dus gerust contact met ons op om de verschillende mogelijkheden te bespreken om ook voor jouw merk de basis te leggen.